furhan Startet 17.Juli.2015 Del på Facebook Startet 17.Juli.2015 Det er dårlig kontakt på minus kabelen på min ILAS Captain C ankervinsj. Jeg har tatt den ut og delvis demontert den, men finner ikke ut hvordan jeg kan få av plastdekselet som sitter rundt motoren. Det øvre går fint av, men det rundt motoren har ingen skruer som jeg kan se, så det må henge på annen måte tror jeg. Tenker på det runde hvite dekselet rundt motoren som sitter under giret. Er det noen som vet hvordan det er festet? Sitér dette innlegget Hans Petter Link to post
tilplan Svart 17.Juli.2015 Del på Facebook Svart 17.Juli.2015 Du må av med kabellar og aksling. Er en mutter bak plastlokket på motsatt side av kabelaret. Pass på å ikke miste kilen som sitter i akslingen. Sitér dette innlegget Link to post
Ragnar B Svart 18.Juli.2015 Del på Facebook Svart 18.Juli.2015 Velkommen etter Furhan, mange som har vært igjennom den operasjonen der. Og derfor er det mange tråder om emne på forumet. Sitér dette innlegget Før fantes det trebåter og menn av stål, nå er det treskaller i plastbåter. Link to post
furhan Svart 18.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juli.2015 Da har jeg fått det av, strammet løs mutter og montert igjen. Fungerer utmerket igjen nå. Ganske utrolig at det sitter så dårlig egentlig....den har maks blitt kjørt i 15 minutter etter montering (ny vinsj)! Takk for hjelp - igjen! Sitér dette innlegget Hans Petter Link to post
tilplan Svart 18.Juli.2015 Del på Facebook Svart 18.Juli.2015 Godt du fikk det til. Er en del som har strammet for hardt, og loddingen inni motoren har løsnet. Hos meg ligger kabelskoen mellom to mutre. Har satt en fastnøkkel på den innerste mutteren og holdt imot for å unngå å ødelegge innvendig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.