aileenll Startet 19.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 19.Juli.2015 (redigert) Har dere prøvd Redningsselskapets nye nettside velihavn.no? Dette er et godt initiativ, men det synes som om det er brukt lite tid på utviklingen. Er det godt nok å bruke Google map kart når folk skal loses i havn? Ingen anvisning av dybder brohøyder, høde på kabelstrekk eller/og båer i det kartet! Redigert 19.Juli.2015 av aileenll (see edit history) Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
Napoli Svart 19.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2015 Syns den virker grei - ser den som det den heter - Vel i havn - og så bruke den som planleggingsverktøy på hvor man går videre. Nå fins det sikkert dem som tror at de kan navigere etter den - og det får jo være deres eget problem... Sitér dette innlegget Windy 7800 // Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60 // GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20) // Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
KennethStrand Svart 19.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2015 Jeg bruker den til å planlegge hvilke havner jeg skal innom. Den er vel ikke tenkt som et navigasjonsverktøy. Men Redningsselskapet ga ut en bok hvor de viser en del havner. Der står det tips om hvordan ankomsten til havnene er. Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 20.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2015 de kunne vel med fordel brukt et sjøkart istedenfor googlemaps ja. det er vel kanskje en "tanke" bak; at folk ikke skal basere seg på mobilnettet til navigasjon, isåfall litt for tantesofiete etter min smak, bruksverdien synker jo. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.