jonn Startet 20.Juli.2015 Del på Facebook Startet 20.Juli.2015 Hei, jeg lurer på hvem som leverer Styrestikke direkte på hydralikk pumpe? Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 29.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juli.2015 Hei, tar opp denne igjen. Ingen som vet? Styrestikke eller joystick som det heter. Pumpa tar ca ,3,5 amp. Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 29.Juli.2015 Del på Facebook Svart 29.Juli.2015 Eg har joystick koblet til min Raymarine autopilot, men det var kanskje ikke den typen du mente.... Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
jonn Svart 29.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juli.2015 Ikke riktig det nei,tenkt på direkte på pumpa. Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 29.Juli.2015 Del på Facebook Svart 29.Juli.2015 pumpe og pumpe, der fins forskjellige, Ei pumpe går kontinuerlig, og har magnetventiler til å aktivere styring og velja retning. Ei stikke som styrer desse ventilane går svært greit å få til Ei pumpe er styrt slik at den går berre når den skal styra, og skifter retning etter hvilken vei den skal styra. Eg trur ikkje eg ville setja stikke på dette oppsettet, uten rele mellom. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 29.Juli.2015 Del på Facebook Svart 29.Juli.2015 pumpe og pumpe, der fins forskjellige, Ei pumpe går kontinuerlig, og har magnetventiler til å aktivere styring og velja retning. Ei stikke som styrer desse ventilane går svært greit å få til Ei pumpe er styrt slik at den går berre når den skal styra, og skifter retning etter hvilken vei den skal styra. Eg trur ikkje eg ville setja stikke på dette oppsettet, uten rele mellom. Det stemmer nødvendigvis ikkje. Mange pumper går kontinuerlig der man bare skifter strømningsretningen på oljen for å svinge styrbord/babord. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.