tikki Startet 24.Juli.2015 Del på Facebook Startet 24.Juli.2015 Min mariner midten av 90 tallet har gåen powertrim/tilt. Har prøvet og kjøre den direkte. Men ingenting skjer. Hvordan får jeg opp motoren? Finnes det en bypass ventil eller må jeg tappe oljen. Noen som vet hvordan? Man gjør dette. Fant en nylon mutter. Her kom det ut olje. Så jeg skrudde den igjen Sitér dette innlegget Link to post
tikki Svart 24.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juli.2015 Til de som sliter med ødelagt powertrim og ikke får opp eller ned motoren. På de fleste motorer så er det en skrue som lar oljetrykket sirkulere. På denne så er det hullet som er helt til venstre i bildet. Der inne sitter det en skrue. Løsne denne et par tørn, og motoren vill sige helt ned. Skal du ha den opp så løft den forsiktig. Og skru til skruen når den er i ønsket høyde. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.