catano Startet 26.Juli.2015 Del på Facebook Startet 26.Juli.2015 Hei. Gikk in til bryggen til Norsk oljemuseum i Stavanger, gikk for å betale og fikk vite de skal ha kr 800 for en natt for min båt på 41 f slå den. Mvh Catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
Roger jo Svart 26.Juli.2015 Del på Facebook Svart 26.Juli.2015 Det er vel med guidet tur på musemet det da?. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Careka Svart 26.Juli.2015 Del på Facebook Svart 26.Juli.2015 Svindel. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
catano Svart 26.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juli.2015 De sa ingen ting om at det var ink tur på museumet, jeg håper å finne annen plass. Inne i bryggeanlegget var det en ledig plass, men sterk sidevind og for smal bås utelukker det. Mvh Catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
Sequoia Svart 26.Juli.2015 Del på Facebook Svart 26.Juli.2015 Det er vel med guidet tur på musemet det da?. ...eller happy ending... ? Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 26.Juli.2015 Del på Facebook Svart 26.Juli.2015 Hei. Gikk in til bryggen til Norsk oljemuseum i Stavanger, gikk for å betale og fikk vite de skal ha kr 800 for en natt for min båt på 41 f slå den. Mvh Catano Du slapp vel unna med bare kr 100.- for den tiden du lå der da du gikk for å betale! Sitér dette innlegget Link to post
catano Svart 26.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juli.2015 Hehe nei, betaler ikke for tiden det tok å spørre. Vurderer å ringe ledelsen på museumet i morgen å be om en forklaring. De som ligger på innsiden av samme brygge kan betale til havnebassenget og da hadde det kostet meg 300 å ligge ink strømm og vann. At så museumet forlanger for samme brygge 800 kr er bare helt sprøtt.. Mvh Catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
Haba Svart 26.Juli.2015 Del på Facebook Svart 26.Juli.2015 Noen må helt ha mistet perspektivet. Reis derfra! Sandnes har god gjestehavn og toget går til Stavanger. Sitér dette innlegget Link to post
ole123 Svart 26.Juli.2015 Del på Facebook Svart 26.Juli.2015 Var det tomt for båter så er nok døgnleien overpriset. Sitér dette innlegget Link to post
Ballard Svart 26.Juli.2015 Del på Facebook Svart 26.Juli.2015 De gjør nok hva de kan for å slippe disse plagsomme båtgjestene. Styr unna !!! Sitér dette innlegget Link to post
Fjordgubbe Svart 26.Juli.2015 Del på Facebook Svart 26.Juli.2015 Klart det er tomt med slike prisar! Snakk om å bite seg sjølv i halen! Sitér dette innlegget Link to post
Leon KAD502 Svart 26.Juli.2015 Del på Facebook Svart 26.Juli.2015 Å i helvete for en pris. Skjønner jo at oljeindustrien er i nød, men at de skal forsøke å få inn pengene lokalt fra ett museum, ville jeg aldri gjettet. Sitér dette innlegget Mvh. Leon 1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu Link to post
catano Svart 26.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juli.2015 Blir spennendes i morgen, for jeg drar ikke før en prat med ledelsen på museumet dersom de er tilstede og ikke på ferie. Mvh Catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
FredT Svart 26.Juli.2015 Del på Facebook Svart 26.Juli.2015 Og den praten gleder jeg meg til å høre resultatet av! Har ikke hørt på maken til ågerpris. Sitér dette innlegget Kystskipper 1980 Fredrikstad Navigasjonsskole Link to post
Efre Svart 26.Juli.2015 Del på Facebook Svart 26.Juli.2015 Gjestehavnen skal ha 200/natt for båter inntil 15m 400/natt over. Velger du å bruke oljemuseets private område må det nesten bli opp til dem Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 26.Juli.2015 Del på Facebook Svart 26.Juli.2015 Kom til Sandnes, mye hyggeligere her ;-) Mener døgnprisen er 200 eller 250 for +40 fot om hukommelsen er riktig. Sitér dette innlegget Link to post
catano Svart 26.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juli.2015 Sandnes er bra det, men skulle besøke fam som bor i Stavanger mvh catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
176-671 Svart 26.Juli.2015 Del på Facebook Svart 26.Juli.2015 Tananger har jo en hyggelig, liten gjestehavn. Sitér dette innlegget Any ship can be a minesweeper. Once. Husk lytteplikten på kanal 16 og å holde god avstand til båt som viser "signalflagg A" ! Link to post
Tallisman Svart 26.Juli.2015 Del på Facebook Svart 26.Juli.2015 800 er vel sikkert uten strøm og det.Skal en ha strøm så må en vel regne med Ytterligere noen hundrelapper i tillegg. Sitér dette innlegget Link to post
aileenll Svart 26.Juli.2015 Del på Facebook Svart 26.Juli.2015 Hehe nei, betaler ikke for tiden det tok å spørre. Vurderer å ringe ledelsen på museumet i morgen å be om en forklaring. De som ligger på innsiden av samme brygge kan betale til havnebassenget og da hadde det kostet meg 300 å ligge ink strømm og vann. At så museumet forlanger for samme brygge 800 kr er bare helt sprøtt.. Mvh Catano Kan det være så enkelt, som at de egentlig ønsker brygga si brukt av museets dagsgjester. Men at de likevell om det skulle være noen som vil ligge der natten over, så tillater de det. Men for å hindre at du blir liggende i flere dager, så tarde en frisk pris? :-) Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
Guest Avmønstret# Svart 26.Juli.2015 Del på Facebook Svart 26.Juli.2015 Så lenge prisen er opplyst før en overnatter så er det vel greit. Om det var morgenen etter hadde jeg jaggu gitt hva jeg mente var gjengs pris og tatt følgene av det, inklusive å bestride kravet osv. Sitér dette innlegget Link to post
Leon KAD502 Svart 27.Juli.2015 Del på Facebook Svart 27.Juli.2015 De som ligger på innsiden av samme brygge kan betale til havnebassenget og da hadde det kostet meg 300 å ligge ink strømm og vann. At så museumet forlanger for samme brygge 800 kr er bare helt sprøtt.. Mvh Catano Dette faller nok fort sammen og på sin egen urimelighet, for om det koster mindre på ene sida enn den andre sida, på samme brygge, kan det umulig være lov.!? I hvertfall med en slik prisdifferanse. Sitér dette innlegget Mvh. Leon 1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu Link to post
tobixen Svart 27.Juli.2015 Del på Facebook Svart 27.Juli.2015 Det er fri prissettelse her i landet, og fritt om man velger å benytte seg av et slikt tilbud eller ikke. Vi "landet" i København sent, sent natt og la oss på første og beste brygge vi kunne finne. Det var ingen fasciliteter der, ikke engang strøm eller vann, man ble henvist til å kjøpe tjenester fra et hotell i nærheten dersom man hadde behov for dusj ol. Betalingsautomat for gjestehavnsavgift var milesvis unna, straffen for å ikke betale havneavgift var dobbel leie. Jeg gikk og gikk og gikk og fant ut på betalingsautomaten at havneavgiften var 1300 kroner! Vi besluttet å la vær å betale, få oss noen timer på øyet, og relokere neste dag tidlig morgen. Vekkerklokka mi stod på 07:15 elns, men jeg tenkte som så at en halvtime til bør vel gå greit. 07:30 banket havnefogden på båten! Heldigvis fikk vi en totimers frist på å betale havneavgift - så vi stakk av så snart havnefogden var ute av syne - fant oss en havn med 150 kroner pr døgn ... det kaller jeg prisforskjell :-) Sitér dette innlegget Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/ Link to post
tobixen Svart 27.Juli.2015 Del på Facebook Svart 27.Juli.2015 Nå har jeg lagt inn Norsk Oljemuseum på båtwiki :-) Sitér dette innlegget Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/ Link to post
catano Svart 27.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juli.2015 (redigert) Rette ansvarlig er på ferie til 1/8 Som flere sier e det lov å prise slik en selv ønsker, det er således lov å klage også. At det skal være 600 kr i forskjell på om man ligger på ene eller andre siden av bryggen er jo sløkket Mvh catano Redigert 27.Juli.2015 av catano (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.