Jump to content

Norsk oljemuseum i Stavanger, havneavgift 800 kr

catano

Recommended Posts

Hehe nei, betaler ikke for tiden det tok å spørre.

Vurderer å ringe ledelsen på museumet i morgen å be om en forklaring.

De som ligger på innsiden av samme brygge kan betale til havnebassenget og da hadde det kostet meg 300 å ligge ink strømm og vann. At så museumet forlanger for samme brygge 800 kr er bare helt sprøtt..

Mvh

Catano

Mvh

catano

Hehe nei, betaler ikke for tiden det tok å spørre.

Vurderer å ringe ledelsen på museumet i morgen å be om en forklaring.

De som ligger på innsiden av samme brygge kan betale til havnebassenget og da hadde det kostet meg 300 å ligge ink strømm og vann. At så museumet forlanger for samme brygge 800 kr er bare helt sprøtt..

Mvh

Catano

Kan det være så enkelt, som at de egentlig ønsker brygga si brukt av museets dagsgjester. Men at de likevell om det skulle være noen som vil ligge der natten over, så tillater de det. Men for å hindre at du blir liggende i flere dager, så tarde en frisk pris? :-)

Aileen ll

Mvh

Catano

Dette faller nok fort sammen og på sin egen urimelighet, for om det koster mindre på ene sida enn den andre sida, på samme brygge, kan det umulig være lov.!? I hvertfall med en slik prisdifferanse.

Mvh. Leon

1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu

Det er fri prissettelse her i landet, og fritt om man velger å benytte seg av et slikt tilbud eller ikke.

Vi "landet" i København sent, sent natt og la oss på første og beste brygge vi kunne finne. Det var ingen fasciliteter der, ikke engang strøm eller vann, man ble henvist til å kjøpe tjenester fra et hotell i nærheten dersom man hadde behov for dusj ol. Betalingsautomat for gjestehavnsavgift var milesvis unna, straffen for å ikke betale havneavgift var dobbel leie. Jeg gikk og gikk og gikk og fant ut på betalingsautomaten at havneavgiften var 1300 kroner! Vi besluttet å la vær å betale, få oss noen timer på øyet, og relokere neste dag tidlig morgen. Vekkerklokka mi stod på 07:15 elns, men jeg tenkte som så at en halvtime til bør vel gå greit. 07:30 banket havnefogden på båten! Heldigvis fikk vi en totimers frist på å betale havneavgift - så vi stakk av så snart havnefogden var ute av syne - fant oss en havn med 150 kroner pr døgn ... det kaller jeg prisforskjell :-)

Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...