DC_Tobben Startet 26.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 26.Juli.2015 Heisann, jeg har nylig kjøpt en 35 fot seilbåt, jeg er nå på jakt etter en rimelig og pålitelig kartplotter. Lurer på om det er noen folk vil anbefale, det er mange forskjellige så det er vel egentlig ikke godt å si hva en bør kjøpe... jeg vil egentlig ikke bruke mer enn 4000-6000 inkludert kart. Men kan alltids ta en vurdering om noe er ekstremt mye bedre, eller at pakken har mye høyere verdi sammenlignet med prisøkningen Hadde kanskje sett for meg noe med et midlertidig feste(ikke skrus fast) som er oppladbart eller batteridrevet, med skjerm av fornuftig størrelse.. innebygd antenne med tilkoblingsmuligheter for ekstern antenne? Når det gjelder kartsystemer vet jeg ikke hva folk anbefaler, men jeg synes forretningsmodellen er forkastelig. Det er latterlig at du må bruke tusenvis av kroner og kjøpe 10 forskjellige kart for å bevege deg oppover norske kysten.. programvaren og kartet er tross alt en del av pakken for å gjøre produktet anvendbart.. Hvis du 3000 kroner senere har prestert å dekke 50% av nærkysten i Norge vil jeg ikke regne det som brukenes eller overkommelig.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.