Efre Startet 27.Juli.2015 Del på Facebook Startet 27.Juli.2015 Rimelig og bra, ja jeg vet....Pick one, men det er ikke en helårsbåt og skal ikke tåle vinterstormer. Det blir muligens også kun havnepressenning da båten også vil kunne kjøres med det. Hvem i området rundt med tilbyr raskt, bra & billig? Må ta mål. Denne båten er der ingen mal på. Vet der er en rundt Hundvåg og en på Randaberg bl.a. Sitér dette innlegget Link to post
Don Camillo Svart 27.Juli.2015 Del på Facebook Svart 27.Juli.2015 Båtskredderen på Engøy ( tidligere Bangarvågen på Buøy)er jeg veldig fornøyd med. Fikk sydd kalesje hos han for 2 år siden og den ble meget bra. Sitér dette innlegget Link to post
Efre Svart 27.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juli.2015 (redigert) Det var buøy/engøy jeg mente ja Da er det nok muligens samme firma som jeg var borti for en ca 25 år siden (med positiv erfaring) Husker ikke noe priser, men arbeidet var nå bra Redigert 27.Juli.2015 av Sjuren (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Skrujeden Svart 27.Juli.2015 Del på Facebook Svart 27.Juli.2015 Se om øyene seil og kalesje eksisterer enda. De holdt til på Hundvåg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.