Jump to content

Frakt Arendal - Molde


Marex24

Recommended Posts

Det finnes en rekke selskaper som gjør dette med lastebil, men de pleier å koste en del. Såvidt jeg vet er det enkelte selskaper på sørlandet som produserer en del takstoler og andre moduler til hus, som rimelig kan frakte med seg en båt dersom det er i en retning uten last, men det blir vel kanskje feil vei for din del.

 

Norcargo med båt var det rimeligste jeg fant da jeg vurderte langsveisfrakt av båt. Båtruten fra mosjøen til oslo skulle koste ca 14 000 inkl mva for en 26 foter.

Link to post
Share on other sites

:wink::wink: Noen år siden jeg kjøpte meg båt i Ålesund, den reiste fra Ålesund til Arendal på egen kjøl - det er morro med en langtur dersom båten er skikket til det! Fin ferietur !

Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005.

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...

Hei, jeg kjøpte en Scand 9200 Dynamic i Bergen i fjor høst. Blir fraktet med lastebil til Drammen for kr. 15.000,- i neste uke.

 

M

- Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning. Winston Churchill.

- Var vi ikke så forbannet implisert i det, ville vi for lenge siden mistet interessen for oss selv. Piet Hein.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...