Mouche Svart 1.August.2015 Link til dette innlegget Svart 1.August.2015 Siden du har det så ille på sjøen så tenkte jeg bare at du kanskje skulle vurdere alternativer? Selvpining er ikke noe man MÅ utsette seg for, men KAN hvis det er noe som gir en et "kikk". Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Uglesett Svart 1.August.2015 Link til dette innlegget Svart 1.August.2015 Hvorfor leser du ikke tittelen på tråden Mouche? Den handler ikke om jeg burde starte med treskjæring. Den handler om folkeskikk på kysten. Da kan man ikke la hundene skremme vettet av hekkende sjøfugler, kaste søppel i fjellsprekker eller gå i land på private brygger ? Foresten å gå iland på ei privat brygge skader vel hverken miljøet eller eieren? Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 1.August.2015 Link til dette innlegget Svart 1.August.2015 Kan Mouche og Uglesett ta personlig diskusjon videre privat slik at de ikke får nok en tråd låst? Vennligst. Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Bay_liner Svart 1.August.2015 Link til dette innlegget Svart 1.August.2015 Til Fragglen / Sydvesten: Bruk av private brygger kan kun skje etter avtale med eieren. Jfr lov om "allemannsretten". Sitér dette innlegget Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... Link to post
Uglesett Svart 2.August.2015 Link til dette innlegget Svart 2.August.2015 Kysten har blitt uhemmet forsøplet i mange tiår og næringslivet har vært den største synderen . Fritidsbåtene står også for mye forsøpling og hytteeiere har beslaglagt store rekrasjonsområder med stengsler og private brygger. Hva politiet driver med opp i alt dette vet jeg ikke men de er vel opptatt med måle hastigheten på noen småbåter og om alle har flytevest ombord? http://www.tb.no/nyheter/tonsberg/det-var-et-trist-syn/s/5-76-115577 Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 2.August.2015 Link til dette innlegget Svart 2.August.2015 i Sæby fikk jeg en ny opplevelse for 4 uker siden. Da hadde "Bonus" funnet plass til meg på utsiden av en Bavve 50 Vision, (dansk) han ropte over at det kunne komme en Cat og ligge på hans utside, Det skulle de ikke ha noe av, så de fikk en mindre motorbåt til og ligge der, og når jeg ankom så hadde de i tillegg lagt seg ned i gummijolla og sperret inløpet til den nye ytre basseng, :) jeg så vel og lenge på dem, tok også bilde av båten og folkene, så fant ejg en plass litt lengre inne, Men for en oppførsel :) Håper ikke å treffe flere slike "båtfolk" Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
quantumduck Svart 2.August.2015 Link til dette innlegget Svart 2.August.2015 Kan Mouche og Uglesett ta personlig diskusjon videre privat slik at de ikke får nok en tråd låst? Vennligst.jepp, diskusjon bør ikke forekomme, da stenges tråden. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.