Baufort Startet 28.Juli.2015 Del på Facebook Startet 28.Juli.2015 (redigert) Redigert 28.Juli.2015 av Baufort (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Baufort Svart 28.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juli.2015 Jeg ser teksten kom litt hulter til bulter og jeg får ikke redigert.Innlegget skulle starte slik. Nyanskaffet motor. Angivelig komplett. Sleipner.Foreløpig bare berget i hus. Diameter stempel 110 mm.Kjølevannspumpe rett på aksel. Trolig 5/6 Hk etter 1943?Men kjenner noen til denne frikoblingen? Den er ny for meg.All info er hjertelig velkommen. Sitér dette innlegget Link to post
Treskolars Svart 30.Juli.2015 Del på Facebook Svart 30.Juli.2015 Er ikke sikker på om jeg ser rett men for meg virker det som den har det vi kaller klokobling,hvis det stemmer er den nokså gammel. Utover det kan jeg ikke si så mye Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.