Yamaha92 Startet 31.Juli.2015 Del på Facebook Startet 31.Juli.2015 Hadde ein samtale med tidligere eiger av huset mitt , og han snakke om at de muligens er ein båtplass som følger med huset som ikke har blitt brukt på 15-20 år, hvordan sjekker eg om dette stemmer ? Sitér dette innlegget Link to post
Yamaha92 Svart 31.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Juli.2015 huset er forresten kjøpt for 8-10 år siden Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 31.Juli.2015 Del på Facebook Svart 31.Juli.2015 hvis den retten er tinglyst, bør den vera beskriven i skylddelingspapiret, kartforretning eller skjøte. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 31.Juli.2015 Del på Facebook Svart 31.Juli.2015 (redigert) Står i skjøtet eller er tinglyst i eget dokument. Bestill kopi av hele røkla. Vil jo tro dere fikk alt dette når dere kjøpte huset (og finleste det da)? http://kartverket.no/Eiendom-og-areal/Tinglysing-av-eiendom/Hvordan-tinglyse/ Redigert 31.Juli.2015 av Avmønstret# (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
forskern Svart 31.Juli.2015 Del på Facebook Svart 31.Juli.2015 Denne typen informasjon har jeg pleid å laste ned fra www.infoland.no. Koster noen få hundre kroner - verdt å betale hvis ikke du finner de gamle papirene. Sitér dette innlegget Link to post
_Torgeir Svart 31.Juli.2015 Del på Facebook Svart 31.Juli.2015 Du kan gå inn på http://www.seeiendom.no/søk opp eiendomen din. Klikk på tomten på kartet her kan du få sett grunnbok og eventuelle servitutter. (trykke på mer informasjon) Pålogging med din altinn ID. Sitér dette innlegget Link to post
Yamaha92 Svart 1.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.August.2015 takk for hjelpa , men kan ikke si eg forstår så mye av de , står ikke noe om naust , eg får ta og ringe litt rundt i morgen tidligt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.