Bahia Startet 1.August.2015 Del på Facebook Startet 1.August.2015 Hei. Ser litt på muligheten for baugpropell på Comforten. Jeg har sett på Exturn, men etter en prat med Lunde var svaret et klart nei til denne varianten. Jeg ser litt på at denne kommer lavere enn tradisjonelle baugpropeller og tenker at det burde være positivt....? http://www.seatronic.no/baugpropell-exturn-baugpropeller-c-231_436 Noen som har montert og har erfaring? Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 1.August.2015 Del på Facebook Svart 1.August.2015 Jeg har Exturn på 40 fot seilbåt. Fungerer veldig bra. Effektiv og stillegående. Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 1.August.2015 Del på Facebook Svart 1.August.2015 Hva var argumentet Lunde hadde i mot den løsningen? Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Bahia Svart 5.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.August.2015 (redigert) Ingen konkrete argumenter, bare et kontant nei...etterfulgt av hoderisting. Jeg kommer uansett til å gå for Exturn med montering i høst. Med 30 cm klaring til nabobåten skal det bli en lettelse Redigert 5.August.2015 av Johnny Grinde (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lett match Svart 5.August.2015 Del på Facebook Svart 5.August.2015 Jeg har Exturn på 40 fot seilbåt. Fungerer veldig bra. Effektiv og stillegående.Jeg vurderer det samme, har også 40 fot seilbåt på ca. 8,5 tonn. Lurer på om jeg trenger den største, blir da 24volt utgaven. Hvilken type har du? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.