fm8-12 Startet 1.August.2015 Del på Facebook Startet 1.August.2015 Hei Jeg har seilt fra Tananger og ankommer Bergensområdet idag. Planen var å gå videre til Trondheim, men så har arbeidssituasjonen min endret seg noe og jeg blir nødt til å finne en havn hvor jeg kan ligge frem til ca. 20.August, for deretter å seile videre opp. Er det noen her på forumet som har en plass jeg kan ligge i denne perioden, eller vet om en grei og rimelig plass? Gjerne et sted hvor det er passelig enkelt å komme seg til flyplassen ;) Båten er en Bostrøm 31, veldig smal båt, så den tar ikke stor plass i bredden! Håper noen kan hjelpe med dette da jeg trenger å finne en havn i løpet av søndagen. Mvh Bernt-Johan Sitér dette innlegget Link to post
fm8-12 Svart 1.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.August.2015 Evt. om noen vet om greie gjestehavner som har ledig plass og er villige til å ordne en pakkepris for 20-25dgr uten strøm? Bernt-Johan Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.