Kaptein_Kaos Startet 1.August.2015 Del på Facebook Startet 1.August.2015 Heisann ! Nok en gang denne ferien så trenger jeg deler til toalett/septik systemet i båten min. Denne gang trenger jeg en ny vakuum/pumpebelg til vakuum pumpa til toalettet, legger ved en link til en lik belg som jeg trenger. http://www.northeastsanitation.com/bellows_assembly.php Hvem har deler til disse systemene her hjemme ? Jeg ligger for tiden i Søgne med båten. Mvh: Kaptein_Kaos Sitér dette innlegget Link to post
Fjellbonden Svart 1.August.2015 Del på Facebook Svart 1.August.2015 (redigert) Herholdt Andersen i Tønsberg mener jeg kan skaffe deler. Sikkert andre også som forhandler Dometic. Legger til forhandlere i Agder: Nautic Marine, Mandal Navigare Båt og Fritid, Kristiansand Karl S Hanssen, Arendal Redigert 1.August.2015 av Fjellbonden (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein_Kaos Svart 1.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.August.2015 Legger til forhandlere i Agder: Nautic Marine, Mandal Navigare Båt og Fritid, Kristiansand Karl S Hanssen, Arendal Takk for det ! Sitér dette innlegget Link to post
Jo9 Svart 1.August.2015 Del på Facebook Svart 1.August.2015 Jeg ringte Dometic tidligere denne uken på 33428450. Fikk hjelp med delenr etc av en kar som het Glenn. Han mente jeg trengte "andenebb" duckbill valves fordi pumpen gikk i tide og utide. Han bestilte deler til meg for levering via lokal forhandler. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.