Puffen Startet 3.August.2015 Del på Facebook Startet 3.August.2015 Hadde en fantastisk opplevelse med leie av båt i Hellas i fjor. Ikke fullt så bra erfaring med leilighet i år Jeg elsker Middelhavet, men er totalt ferdig med "sydentur" i mer tradisjonel forstand. Jeg har gitt klaaar beskjed til kjerringa, om at nå skal det kjøpes seilbåt i Middelhavet. Og det er akseptert Har en kontakt i Kroatia som jeg vurderer som seriøs. Jeg vil være sikker på at det forretningsmessige er i orden, men også at båten blir godt oppfulgt. Har sett 5 år gamle utleiebåter som ser ut som ny, og det omvendte. Vil derfor kvalitetssikre denne delen grundig før jeg bestemmer noe. Kjenner Gresk forretningsliv rimelig godt, og burde vel sånn sett holdt meg unna Hellas. Men det er noe med Hellas og den Greske skjærgården som ikke er til å komme unna. Er det noen som kjenner bra operatør i Athen området ? Skal ha kvittering på alt, operatøren skal ikke drive utleie på si og med deler av leieinntekten i cash etc. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.