Friisk Startet 3.August.2015 Link til dette innlegget Startet 3.August.2015 Som dere kanskje kan se på bildene er hjulet i blokken som forseilskjøtet går gjennom helt ødelagt. Er det noen som vet om et sted man kan kjøpe et slikt hjul? Jeg vil helst ikke å kjøpe en ny blokk for den sitter i en vogn, så det må i såfall være en blokk passer perfekt. Sitér dette innlegget Link to post
Nils Svart 3.August.2015 Link til dette innlegget Svart 3.August.2015 Skulle neppe by på problem. For eksempel her? Sitér dette innlegget Link to post
Krimart Svart 3.August.2015 Link til dette innlegget Svart 3.August.2015 Jeg kjøpte nye trinser til riggen min på http://www.benns.se/ Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 5.August.2015 Link til dette innlegget Svart 5.August.2015 (redigert) Det er ikke fryktelig komplisert å få tak i en ny komplett slik blokk. For eksempel denne fra Seasea. Den koster noen kroner, men så sparer du å bruke hele høsten/vinteren/våren på å få tak i en løs skive som passer AKKURAT. Både i ytre diameter, bredde og akselhull. Redigert 5.August.2015 av Herman (see edit history) Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Komodo Svart 5.August.2015 Link til dette innlegget Svart 5.August.2015 Ellers så er det jo ganske kurant å dreie et nytt slikt hjul. Dreiebenk har man jo i garasjen, det har vel alle seriøse båtfolk Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
ElGapitan Svart 8.August.2015 Link til dette innlegget Svart 8.August.2015 Versatilemarine.co.uk Bestilte nye hjul til bryteblokk på mål, siden dette var 4-5 ukers leveringstid fra lewmar, kom i posten etter 4 dager. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.