770hol Startet 5.August.2015 Del på Facebook Startet 5.August.2015 Noen som har seilt fra Kristiansand til Bryne som kan fortelle meg hvor langt det er i nautiske mil. ?? Sitér dette innlegget Link to post
Cissaman Svart 5.August.2015 Del på Facebook Svart 5.August.2015 Har ikke silt strekningen, men ut fra kart ser det ut som 110 nm sånn cirka, bruk gulesider.no sin kartfunksjon, der kan du velge sjøkart og måle strekningen selv. Sitér dette innlegget Link to post
finnarne Svart 5.August.2015 Del på Facebook Svart 5.August.2015 Vi gikk der med Tabita i fjor, omtrent på denne tiden, og brukte Ca 17-18 timer, avhengig av hvor i Kristiansand du reiser fra, og hvor på Bryne du skal til. Fra midt i byfjorden i Kristiansand til Jærens rev, er det 110Nm. Skal du til Obrestad, er det ca 100nm Sitér dette innlegget Vifa - Bruce Roberts 35 Tidligere: EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77 Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery Link to post
Erik Svart 6.August.2015 Del på Facebook Svart 6.August.2015 Du kan seile forbi Bryne, men å seile til Bryne er jeg usikker på om er så enkelt. Det sagt, så har jeg sett flere båter med Bryne på hekken som hjemmehavn... For å beregne avstand på sjøen kan du feks bruke gulsider.no Trykk på kart. Trykk på Sjøkart. Trykk på mål avstand, Plott inn rute, og så ferdig. Her er ruta til Jærens rev, direkte : http://kart.gulesider.no/m/IgGHQ Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.