geirmund Startet 5.August.2015 Del på Facebook Startet 5.August.2015 Hei. Tenkte å få malt oppatt taket på sjarken første godveirsdag. Det er aluminium, og malinga er falma og flasser enkelte plasser. Har bengalac i rett farge , som eg tenkte til toppstrøk, men eg er usikker på kva eg skal behandle med etter å ha skrapa bort allt som er løst. Håper her er nokon som veit. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 5.August.2015 Del på Facebook Svart 5.August.2015 Det beste du kan bruke er 2 komponent etsprimer, den sitter uansett. Ser mange bruker epoxyprimer også, men jeg for min del føler meg mest komfortabel med etsprimeren. Suveren til aluminium. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
geirmund Svart 5.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.August.2015 Bruker du den på allt, eller berre der malinga er vekke? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.