Windy37GM Startet 6.August.2015 Del på Facebook Startet 6.August.2015 I ettermiddag kom yngste guttungen i nabobåten til sin pappa og spurte: Pappa! Hva er sånn elektronisk styregreier dere snakker om som vi har på vår D4-300? Faren og jeg forklarer at det er en datamaskin som styrer motoren. "Ååhhhh. Data! Hvor mange "æpper" kan vi installere da, da pappa?" Vi droppet videre forklaringer :-) Mvh Windy37GM Med KAD (som vi sammenlignet med commodore64) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Modem Svart 6.August.2015 Del på Facebook Svart 6.August.2015 Da får vi med gamle kad håpe vi slipper syntax etter, hehe Sitér dette innlegget Link to post
BingoBonzo Svart 6.August.2015 Del på Facebook Svart 6.August.2015 Jammen, det er jo mange "apper" 1. Stort 7" display 2. NMEA som sørger for motordata til plotter 3. Trip og forbruksdata 4. Autotrim 5. Joystick osv osv osv (Koster da bare bittelitt mer enn tradisjonelt in-app-purchase på Plants vs Zombies.. Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.