Slarsken Startet 9.August.2015 Link til dette innlegget Startet 9.August.2015 Jeg kjøpte nytt vribart anlegg og messingpropell fra West-Mekan for et par mnd siden. Det jeg registrerer nå som jeg skal montere denne er enkelte små svarte prikker med groper i på overflaten av vinger og boss. Ikke store, ikke dype, men litt (som knappenålshoder). Og nok til jeg ble svett i trøya. Begynner å lure på om dette er levert slik, eller om det har skjedd noe mens det har ligget ute i nærheten av sjarken. Håper på beroligende kommentar. Sitér dette innlegget Link to post
Furu Svart 9.August.2015 Link til dette innlegget Svart 9.August.2015 (redigert) plast båt? kan være fra el lekkasje i hjemme havn eller fra båt motor eller el opplegg ombord. min propell så nok lik ut men mistenker at forrige eiers batteri lade opplegg, siden batterier var kokt nesten tørre og ingen propell/aksel zink. har du mye zink? er du koblet til land strøm døgnet rundt i hjemmehavn? en kan ha for mye zink også ifølge sintef.. Redigert 9.August.2015 av Furu (see edit history) Sitér dette innlegget Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
Dreamer Svart 9.August.2015 Link til dette innlegget Svart 9.August.2015 (redigert) Jeg forstår det slik at utstyret ikke er montert ennå. Å få tæring under lagring er svært lite sannsynlig. Gropene kommer sikkert fra produksjonsprosessen. Som fjordgrynt sier: Ta kontakt med leverandør / fabrikant. Redigert 9.August.2015 av Dreamer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.