Tallisman Startet 10.August.2015 Del på Facebook Startet 10.August.2015 Jeg har vasket rommet i forpeak hvor Baugpropell er montert og også denne gang som sist jeg vasket ned dette rommet observerer jeg att i hele forpeak er det en sotfilm som ligger i hele rommet. Noen andre som har observert dette og i tillegg har en forklaring på hva som er årsaken ?. Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 10.August.2015 Del på Facebook Svart 10.August.2015 Belegget er støv i fra børstene på el motoren. Helt normalt og ikke noe man kan unngå pga motoren er åpen. Sitér dette innlegget Link to post
Tallisman Svart 10.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.August.2015 Ja jeg hadde vel egentlig en mistanke att det hvar børstene jeg og . Jeg har en båt med masse stueplass under dekk akter og når jeg ser hvor mye disse elmotorene soter er jeg glad jeg ikke har sidepropell akter alt en oppbevarer under dekk akter vil få ett belegg med svart sot. Mulig noe og tenke på for de som har sidepropell akter eller for de som har tanker for og montere sidepropell akter. Sitér dette innlegget Link to post
Chiefengineer Svart 10.August.2015 Del på Facebook Svart 10.August.2015 Baugpropellen soter litt, vasker rent spantrommet en gang i året. Ikke vanskelig å fjerne. Ser ikke noe tilsvarende der hekkthruster står plassert. Større rom men noe burde man vel observert her også. Der er det hvitt og fint hele tida. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.