Tallisman Startet 10.August.2015 Del på Facebook Startet 10.August.2015 Jeg har vasket rommet i forpeak hvor Baugpropell er montert og også denne gang som sist jeg vasket ned dette rommet observerer jeg att i hele forpeak er det en sotfilm som ligger i hele rommet. Noen andre som har observert dette og i tillegg har en forklaring på hva som er årsaken ?. Sitér dette innlegget Link to post
Sitrin Svart 10.August.2015 Del på Facebook Svart 10.August.2015 Det blir vel noe støv fra børstene. Hvor mye som er normalt aner jeg ikke, men det kunne kanskje være interessant å vist noe om Sitér dette innlegget Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
Hulda Svart 10.August.2015 Del på Facebook Svart 10.August.2015 Vi har en Sleipner 90-et-eller-annet. Rommet der motoren er montert ser ut som et fyrkjele. Og det er, som nevnt over, kullstøv fra børstene. Merk at dette støvet også legger seg inne i motoren og setter opp krypstrømmer. Uoffisielt anbefaler Sleipner at motoren tas ut og rengjøres som årlig service for å sikre full motoreffekt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.