Jump to content

Vet noen om en app som kan brukes til statistikk for teinefiske?


Mastiff

Recommended Posts

Jeg prøver å gå litt "kvasivitenskapelig" til verks med teinefisket i år, nå av krabber og senere i år av hummer. Det har vært en helt elendig sommer, først for et par uker siden ga prøveteiner godt nok resultat til at jeg lot dem stå ute videre. Jeg har funnet en app som heter GetPoint for Android. Der kan jeg ta en GPS-peiling hvert sted jeg setter teiner og gi hver peling et navn (som i mitt tilfelle er nummeret på den eller de teinene som er satt der). Så bruker jeg en annen app for å notere hvor mange krabber jeg får i hver teine (en vanlig notatapp), og det er jo ikke så effektiv. For det jeg gjerne skulle hatt, var noe der jeg kunne sett stastistikk over teinene, så jeg kan følge med på hvor de gir mest fangst og så videre. Er det noen som har sett en app som kan brukes til hele sulmitten, og lage rapporter, gjerne med grafikk? Eller iallfall en app der jeg kan mate inn antall krabber på de ulike teinenumrene og så få en form for statistikk ut av det? Det blir vel litt for mye å håpe på at GPS-delen også kan gjøres sånn... :giggle:

Redigert av Mastiff (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...