Rastløs Startet 18.Mai.2005 Link til dette innlegget Startet 18.Mai.2005 (redigert) Jeg har fått mitt nye rulleforseil . Jeg har bestilt med UV kant. Jeg trodde stort sett at disse kantene hadde en annen farge enn seilet ( gjerne blått) Seilet mitt er imidlertid hvitt all the way. - er jeg blitt lurt eller kan det være at man har lagt inn UV kant i samme farge( og materiale ?) som seilet ? Ps ! Forøvrg så ble seilturen med rullegenoa fremfor vanlig system helt ubeskrivelig enkelt. - Trur jaggu jeg må få meg lazy jacs også... Redigert 18.Mai.2005 av Alo Mikkel (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 18.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2005 UV duk finnes i alle ( mange ) farger. Hvit er en av dem.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
`MINA' Svart 18.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2005 Ps ! Forøvrg så ble seilturen med rullegenoa fremfor vanlig system helt ubeskrivelig enkelt. - Trur jaggu jeg må få meg lazy jacs også... <{POST_SNAPBACK}> Kan også anbefale lazy bag Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
Gunga Din Svart 18.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2005 vit UV-duk er ikke lika känslig för blekning, som ex röd eller blå skiftade själv til vit UV förra året när den röde gjort sitt. Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Rastløs Svart 18.Mai.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2005 ja da har vel ikke Jolly Tasker seil lurt meg alikevel da. - Men jeg undrer jo meg på hvordan seilet hadde sett ut uten denne UV kanten. den er iallefall ikke særlig markant. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 18.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2005 - Men jeg undrer jo meg på hvordan seilet hadde sett ut uten denne UV kanten. den er iallefall ikke særlig markant. <{POST_SNAPBACK}> den ligger utanpå ca 40cm bred påsydd efteråt...... kansje du kjöpt 'kejsarens nya kläder' den er så tunn o fin så den varken syns eller känns Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
joelle Svart 18.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2005 Det er en enkel måte og finne ut hvis du har uv kant eller ikke. Når du har seilet ute skall du ha en sirka 40 cm kant som sømmen går fra bånn av seilet hele veien opp til toppen. Hvis sømmene ligger horisontalt og du ikke kan se dette klart har du ikke uv kant Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.