jotto Startet 12.August.2015 Del på Facebook Startet 12.August.2015 Jeg har en totakts 40 hk Johnson fra 2005 som har begynt å fuske. Når jeg gir gass, begynner motoren å vibrere voldsomt. Lyden høres ut som det er noe i motoren som "slipper". Den kommer aldri opp i spesielt høyt turtall. I tillegg er den noe vanskeligere å starte enn før. Varsellampene gir ingen indikasjon på oljemangel eller høy temperatur. Før jeg leverer motoren inn til noen motorkyndige; hva bør jeg sjekke selv? Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 12.August.2015 Del på Facebook Svart 12.August.2015 Bytte plugger? har du en sylinder som ikke "henger" med? Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
jotto Svart 13.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.August.2015 Plugger er bestilt. Får krysse fingrene! Jeg prøvde å bytte pluggkablene idag, men plugghettene fra Biltema passet ikke (!) Jeg trodde det var standardstørrelse på sånt. Må det kjøpes fra serviceverksted? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.