Jump to content

Har noen Erfaringer med Ibiza 760T


paso

Recommended Posts

Hei.

Vurderer å bytte båt, har en Buster Supermagnum nå. Veldig fornøyd med den men trenger noe med litt større cockpit samt at familien har ønske om et lite krypinn i front. Har sett på Ibiza 760T som kom i fjor. Ser veldig fin ut og tror den passer min familie godt. Finner ingen tester eller beskrivelser av båten på nettet. Er det noen som har erfaring med denne båten. Tenker på sjøegenskaper, kvalitet, praktisk innredning, kjøreposisjon og generell bruk. Takk for svar!

Link to post
Share on other sites

Hei!

 

Er strålende fornøyd med min 680, men antar at jeg allerede neste år bytter opp til 760. Flott i sjøen, godt skrudd sammen, fin kjøreposisjon (som er hakket bedre i 760 pga stolene). Mitt ankepunkt (tror det også gjelder 760) er at det er litt få "smarte" rom til å legge vekk eksempelvis mobiltlf osv. Er allikevel ikke i tvil om at vi kommer til å bytte opp, spørs bare på økonomien i det om det blir neste år eller året etter.

 

Ibiza linket til en test i vi menn båt via sin Facebook-side i går. Meget god omtale.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...