Jump to content

Skifte bakplate i en Zodiac


T&P

Recommended Posts

Hei!

 

Må spørre om råd her inne!

Guttungen fikk en Zodiac av morfaren som no desverre viser seg er heller råtten i ræva...

I praksis er heile eine sida (vertikal) løysna frå pongtongen pga råte/fukt.

Båten har ligget ubrukt & skulle no glede guttungen..., han er lettere skuffa  :nonod: 

Slik som bakplate er NÅ, heng iallfall ikkje eg ein motor på den.....

 

SO då treng eg råd & tips slik at guten kan smile & vere stolt reder igjen :saint:

Å skjære & prike ut restane av plata som er det skulle vere ein smal sak. I det skada området ser eg at det ligg ein slags "plastprofil" imellom pongtong/pølsa & plata. Rekner med dette er med å gjer styrke/stivelse til heile greia.

Då treng eg forslag til åssen ein gjer dette på ein god & hensiktsmessig måte.

Er det OK å nytte foliebelagt kryssfiner (som i tilhengarbotn/forskalingsflak) som material? Må uansett dobles opp til rett styrke/tjukkleik.

Korleis behandle sårkant i trevirke? Kva lim nyttar eg mellom plata & båten?

Kva anna må eg ta omsut til?

 

Økonomi er ein ting i dette! Det er også det emosjonale rundt at guten fikk sin fyrste båt av morfar...

 

Nokon som vil hjelpe meg med råd &tips?

På førehand TusenTakk :pray:

 

Link to post
Share on other sites

ville brukt epoxy til å laminere sammen kryssfiner  (og da er det kanskje best å ikke ha foliert?  samt sause inn alle endeflater med epoxy, så mye de bare klarer å trekke inn

 

du finner endel tips på youtube: 

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Link to post
Share on other sites

Hei Ivar!

 

Du er på plass :wink:

Godt du er flinkare enn meg på Utube i "kampens hete

Ang dei folierte platene, så vurderer eg å frese vekk folieringa på kvar si respektive sidenår platene settes ihop. Alternativt la dei vere som dei er & skri dei saman.

Epoxy på endeveden gikk også gjennom skolten min.

Undra kanskje på om det fantes andre råd. Såg på ein annan Zodiac at endeveden var blidt pensla med ei gummiaktig masse (frå forhandlar). Undra på om nokon annan kanskje drog kjennsle på dette?

 

Har sett videone no & det er igrunnen som eg trudde. Dei skruane er eg litt itvil om, men la gå.

Skadane han beskriv er mykje godt like dei vi har her.

Åssen lim skal eg brukenår eg føre inn den nye hekkplata? Føler ikkje heilt for Sika 221 Würth B&S eller BT Bond Rapid liksom... :confused:  Er eg ein prik no? :worry: 

Redigert av T&P (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hei

 

Eg har ikkje sett bilete av båten, men kan fortelja kva eg gjorde med ein gummibåt for nokre år sidan.

Akterspeglet knakk pga. rote. Eg skar til ei ny plata av kapp frå ei baderomsplata, og limte og bolta denne fast til akterspeglet.

Gummien som var limt til den gamle plata, limte eg omatt, og baderomsplata blei forma slik at gummien kom i klem.

Det holdt så lenge eg hadde båten.

 

Lykke til.

 

 

Ask

Link to post
Share on other sites

Takk  for innspel Ask

 

Eg BURDE kanskje ha lagt ut bilete ja....

Som beskrevet er den totalt vekkråtna i eine vertikale delen der den ligg ann mot pongtong. Mykje godt som beskrevet i videoen IVAR lag ut.

Akter å flytte over merkeskilt, aluplata til motorfeste med meir.

Kan du kanskje kaste noko meir ljos over korleis du skrudde&botla dette ihop? Likt som på video-snutten?

Link to post
Share on other sites

Hvis du følger den videoen som er vist overfor helt til punkt og prikke får du et problem når motoren skal monteres.

Sånn som aluplata er montert havner motor på utsiden og stamme/propell på innsiden av båten. Blir vel litt lite fremdrift og litt mye som 

sviver inni båten da tenker jeg. :lol:

Link to post
Share on other sites

@Cheyenne; Eg LOVER å ha propellen på utsida :-) / Aluplata på innsida. Registrerte det også men lot det ligge

 

@Blue; Takk,viss du eller andre kjem over nevnte artikkel, så tar eg gjerne imot

 

@Komodo; Tja.. jo det er jo forsåvidt ein tanke... Eg er meir kjent med trevirke enn plast-arbeid... Det er slik sett mange aktuelle materialar som kan vere alternativ.

 

@Roger; Det kan godt stemme. Eg veit frå ein tidligare Zodiac MkII at den var rimelig vàr på jamnt lufttrykk i pongtongane. Spesielt ved pådrag. Kva meiner du med "han/hun-skruer"? Noko slikt som i møblar -> skrue&hylsemutter?

Om det er så viktig med desse boltane/skruane, er det med undring eg ser dei ikkje står i på ein ny/original Zodiac..... :worry:

vårt tilfellet er båten ubrukt, den har vore lagra fuktig & no er ræva råtten. Guten fekk båten & eg fekk jobben :ghost:

Vil gjere det beste utav det

 

Takk igjen

Link to post
Share on other sites

 

 

@Roger; Det kan godt stemme. Eg veit frå ein tidligare Zodiac MkII at den var rimelig vàr på jamnt lufttrykk i pongtongane. Spesielt ved pådrag. Kva meiner du med "han/hun-skruer"? Noko slikt som i møblar -> skrue&hylsemutter?

Om det er så viktig med desse boltane/skruane, er det med undring eg ser dei ikkje står i på ein ny/original Zodiac..... :worry:

vårt tilfellet er båten ubrukt, den har vore lagra fuktig & no er ræva råtten. Guten fekk båten & eg fekk jobben :ghost:

Vil gjere det beste utav det

 

 

Det var Grenland Flåteservice som limte om bakplata etter tre år og limingen holdt i de  10 åra vi hadde båten etterpå.

Skruen med hode "hun" var plastbelagt lang stamme, "han" var også plastbelagt med kort stamme,  med lang maskinskrue.

Tipper at hode på "hun" var 12mm stammen 9mm med 6mm innvendige gjenger det samme med "han" med 12 - 9 med 6mm maskinskrue begge hadde skrujernspor.

Ble i stuss nå om det var flere skruer?

De sa også at en mann på 75 kg ikke greide å få inn for mye luft med fot-pumpa.

Redigert av roger-jo (see edit history)

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Link to post
Share on other sites

meget kjekt å vite dette fra den polymarine linken: 

 

 

NOTES:
A/. PVC Adhesive does not stick to wood.
B/. Hypalon Adhesive will stick to wood.
C/. PVC Adhesive will stick to Hypalon Adhesive.

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...