btt Startet 16.August.2015 Del på Facebook Startet 16.August.2015 Hei noen som kjenner til disse båtene ? Evt vet om noen for salg ? Erfaringer med disse ? Positivt og negativt ? Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 16.August.2015 Del på Facebook Svart 16.August.2015 det er nok den oppnåelige drømmebåten min, venter bare til huset er ferdig bygd og lommeboken har drypt ferdig...Da skal jeg ha en slik iallefall :) Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
btt Svart 17.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.August.2015 håper på å få kommet inn å sett i en slik ja å kjenne om den føles riktig... syntes 1998 er bedre en 2000 modell som kom med 2 bad med dusj... blir vel trangere inni av det? Sitér dette innlegget Link to post
btt Svart 17.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.August.2015 og vil ha blått skrog jeg da .... Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 17.August.2015 Del på Facebook Svart 17.August.2015 Riktignok 2000 modell, du har sikkert sett denne. http://www.finn.no/59028816 Sitér dette innlegget Link to post
btt Svart 18.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.August.2015 Sett den men ønsker veldig en båt som ER i Norge og da er det ofte utstyr for oss i Nord :) men takk Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 18.August.2015 Del på Facebook Svart 18.August.2015 Ribba for utstyr og med utdattert original elektronikk? Nei takk, hvis ikke prisen er svæært lav da. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
btt Svart 18.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.August.2015 REM .... Du tenker da på den på finn.no ? Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 18.August.2015 Del på Facebook Svart 18.August.2015 Ja, den som står referert over av Dykker. Ellers har jeg sans for Ph 38. Var å så på noen før vi endte opp med vår Ph 43. En ting jeg reagerte på var at det var vel mye "plastic fantastic" i interiøret, dvs mye blanke skinnende flater. Har i ettertid lært at du kunne velge interiørtrim når du bestillte båten og således finnes de vel også i en polstret og mykere utgave? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
btt Svart 18.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.August.2015 PH 43 er jo en meget flott båt men blir jo deretter dyrere .... Prøver å få sett i både en PH 38 og PH 43 for å føle selv hva jeg ønsker .... Sitér dette innlegget Link to post
Scand Baltic Svart 17.Januar.2016 Del på Facebook Svart 17.Januar.2016 Har det skjedd noe her? Gøy å følge med når ny båt vurderes. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 17.Januar.2016 Del på Facebook Svart 17.Januar.2016 Siden august har det vel skjedd at Fairline har gått konkurs. Det er ikke bra ! Phantom 38 er også en av mine favoritter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.