Jump to content

Hvor kjøpe 2-komp lakk? (helst Fredrikstad/Østfold)


Wandalen

Recommended Posts

Noen som har anbefealinger om hvor jeg kan kjøpe 2 komponent lakk til polyester båt? Helst i Fredrikstad eller østfold. Ringte lokale fargehandleren i dag for og få pris på Jotun Hardtop, men den solgte de bare i minimum 5L spann. Har tidligere brukt biltema lakken til båt, men den blir ikke like hard og glassblank. Tenkte og stikke innom en bilakerer og spøre om det gikk ann og kjøpe 2l. Men om noen har noen

gode tips så legger jeg kansje ut noen lakerings og restaurerings bilder etterhvert ?

Link to post
Share on other sites

Hmm, trodde Biltema sin skulle holde. Har selv planer om å male om skroget mitt med denne.

Biltema sin 2 komponent er vel og bra til den prisen. Men min erfaring etter og ha lakkert en Selco og diverse andre småting, er at den blir litt myk og ikke så blank som jeg ønske. Har tidligere lakert en 12 fot med Jotun Hardtop og den var glass hard og blank, mye bedre resultat og slite styrke.

Mener han i butikken sa Topglossen var en komponent, men det er noe jeg skal sjekke igjen.

Takk for svar

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...