Fjorddykkeren Startet 18.August.2015 Del på Facebook Startet 18.August.2015 Hei, Har en 20 fots daycruiser som er noen mnd gammel, og idag når jeg var nede og spylte den i sommersolen, oppdaget jeg at det har lagt seg ett svart belegg på hele båten. Det går ikke bort når jeg spyler båten, men forsvinner lett når drar hånden over båten når den er fuktig. Er dette belegg fra eksosen? Motoren er en 150hk Honda 2015 modell.. Og hvordan får jeg dette bort mest effektiv / hindrer at det skjer igjen? Sitér dette innlegget Link to post
SUSI ll Svart 18.August.2015 Del på Facebook Svart 18.August.2015 Det er bare regn vann som det er møkk i. Svamp å såpe så blir båten skinnende ren igjen. Regnvann må vaskes bort. Du kan spyle til krampa tar deg uten att det går bort. Lykke til med vasken og gratulere med ny båt? Sitér dette innlegget Link to post
Fjorddykkeren Svart 18.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.August.2015 Aaaha, takker for svar :) Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 19.August.2015 Del på Facebook Svart 19.August.2015 Her nede i sør kom det en liten syndeflod av regn forrige helg. Det var masse, masse sot i det regnet. Hadde jusst vasket båten, så det ble nok en runde med superwash i går. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.