Ludde30 Startet 19.Mai.2005 Del på Facebook Startet 19.Mai.2005 Ja så spør jeg litt etter kompetanse igjen. Jeg tenke å overhale min gamle BMC Commander til høsten, men tenkte at det allerede nå er lurt å begynne letingen etter en dyktig og billig mekaniker i mitt nærområde. Motoren går forsåvidt greit den, men den er litt oljetørst. Samtidig hadde det vært deilig å fått den ut av båten slik at jeg kan gjøre motorrommet strøkent til neste sesong. Forslag til dyktig og billig mekaniker i området Nøtterøy, Tjøme, Tønsberg? Sitér dette innlegget If you think you kan walk on water then you will sink very quickly Link to post
Slagskibet Svart 20.Mai.2005 Del på Facebook Svart 20.Mai.2005 Jada,ta en tur til naboen din da vel ? Frode Dahl Motorverksted på Feierskauen på Tjøme. Fortsett utover Østveien mot Tjøme sentrum så finner du Frode på venstre side av veien. Sitér dette innlegget Link to post
Ludde30 Svart 22.Mai.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mai.2005 Takker. Godt å få litt overtsikt over ekspertisen i området Sitér dette innlegget If you think you kan walk on water then you will sink very quickly Link to post
Sigurd Svart 22.Mai.2005 Del på Facebook Svart 22.Mai.2005 Sjekk også "Skjæret" rett nord for Kjøpmansskjær før avkjøringa til Tenvik. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 22.Mai.2005 Del på Facebook Svart 22.Mai.2005 (redigert) Skjæret motorservice: http://www.skjaeretmotorservice.no/kontakt.html Redigert 22.Mai.2005 av Skarpnes9100 (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Slagskibet Svart 23.Mai.2005 Del på Facebook Svart 23.Mai.2005 På Nøtterøy Båtsenter (Terje Kamfjord) ved Bruaskauen/Bugården/Hjemseng har jeg hørt lovord om motorverkstedet. Selv holder jeg en knapp på Frode. Hoff Motorsykkel Mekaniker i Ørneredets lune gjemme. Sitér dette innlegget Link to post
Ludde30 Svart 23.Mai.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mai.2005 Takker og bukker. Forhåpentligvis kan jeg bidra med noe etterhvert Sitér dette innlegget If you think you kan walk on water then you will sink very quickly Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.