Ludde30 Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 Ja så spør jeg litt etter kompetanse igjen. Jeg tenke å overhale min gamle BMC Commander til høsten, men tenkte at det allerede nå er lurt å begynne letingen etter en dyktig og billig mekaniker i mitt nærområde. Motoren går forsåvidt greit den, men den er litt oljetørst. Samtidig hadde det vært deilig å fått den ut av båten slik at jeg kan gjøre motorrommet strøkent til neste sesong. Forslag til dyktig og billig mekaniker i området Nøtterøy, Tjøme, Tønsberg? Quote If you think you kan walk on water then you will sink very quickly Link to post
Slagskibet Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Jada,ta en tur til naboen din da vel ? Frode Dahl Motorverksted på Feierskauen på Tjøme. Fortsett utover Østveien mot Tjøme sentrum så finner du Frode på venstre side av veien. Quote Link to post
Ludde30 Posted May 22, 2005 Author Share Posted May 22, 2005 Takker. Godt å få litt overtsikt over ekspertisen i området Quote If you think you kan walk on water then you will sink very quickly Link to post
Sigurd Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 Sjekk også "Skjæret" rett nord for Kjøpmansskjær før avkjøringa til Tenvik. Quote Link to post
Windy37GM Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 (edited) Skjæret motorservice: http://www.skjaeretmotorservice.no/kontakt.html Edited May 22, 2005 by Skarpnes9100 (see edit history) Quote Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Slagskibet Posted May 23, 2005 Share Posted May 23, 2005 På Nøtterøy Båtsenter (Terje Kamfjord) ved Bruaskauen/Bugården/Hjemseng har jeg hørt lovord om motorverkstedet. Selv holder jeg en knapp på Frode. Hoff Motorsykkel Mekaniker i Ørneredets lune gjemme. Quote Link to post
Ludde30 Posted May 23, 2005 Author Share Posted May 23, 2005 Takker og bukker. Forhåpentligvis kan jeg bidra med noe etterhvert Quote If you think you kan walk on water then you will sink very quickly Link to post
Recommended Posts