gixen Startet 21.August.2015 Del på Facebook Startet 21.August.2015 Hei! Har kontrollenheten på bildet under. Er det noen som kjenner til om det går ann å bytte til den nyeste versjonen med temp. Sensor? Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 21.August.2015 Del på Facebook Svart 21.August.2015 Skulle ønske jeg kunne si ja, men det kan jeg dessverre ikke. I teorien så er det mulig siden kabelkontakten på kretskortet er den samme, men så er kretskortet litt forskjellig så det kan takle trinnløs justering, mot før 2-trinn. Men så kan det sies at om du kjøper nytt krestkort, nytt panel og den nye kabelen som er nødvendig, så er det noen kjepper i hjulet inntil videre: Bryterpanelet og kretskortet kan kjøpes, men for øyeblikket får du ikke kjøpt kabelen i "løs vekt". Den følger bare med nye varmere Men vi (jeg) jobber litt med saken i bakgrunnen for å si det slik. Vil gjerne hjelpe med en enkel ombygging på litt sikt, men akkurat nå er det vanskelig. Skjønner litt Wallas også, de vil jo helst ha ut nye varmere Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
gixen Svart 22.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.August.2015 Takk for bra svar. Skal holde øynene åpne for ombyggingsett fremover. Sitér dette innlegget Link to post
gixen Svart 22.Januar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Januar.2016 Noen som vet om dette er mulig nå? Geir Inge Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 22.Januar.2016 Del på Facebook Svart 22.Januar.2016 Har funnet kontrollpanel og kabel i delekataloger, men ingen pris. Sendte akkurat nå en forespørsel til importør om pris og leveringstid. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.