Vanja 2 Startet 23.August.2015 Del på Facebook Startet 23.August.2015 (redigert) Hei. Har kjøpt meg en polar 20 som skal lakkeres med lastebil lakk på sprøyteverksted. Skal gjøre grunnarbeid sjøl. Tenkte å Mattslipe og avfette godt samt sparkle små sår. Er det nødvendig med grunning Før lastebil lakken ? Isåfall hvilken type? Redigert 23.August.2015 av Vanja 2 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
twincam Svart 23.August.2015 Del på Facebook Svart 23.August.2015 Epoxygrunning Sitér dette innlegget Link to post
Vanja 2 Svart 23.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.August.2015 Takk så mye. Den har orginal gelcoat så da satser jeg på å Mattslipe. Sitér dette innlegget Link to post
Vanja 2 Svart 23.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.August.2015 Epoxygrunning vet du hvor mange strøk man må grunne og hvor lang tid det tar før man kan ta toppstrøkene? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 23.August.2015 Del på Facebook Svart 23.August.2015 Finnes det ikke lastebil grunning og ☺? Sitér dette innlegget Link to post
Vanja 2 Svart 23.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.August.2015 Finnes det ikke lastebil grunning og ☺? skal høre med verkstedet. De sa det ikke var nødvendig noe jeg syntes er rart :-/ Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 23.August.2015 Del på Facebook Svart 23.August.2015 skal høre med verkstedet. De sa det ikke var nødvendig noe jeg syntes er rart :-/tja.. ikke sikkert det er nødvendig vist gelcoat er godt nedmattet..kanskje det er det di mener, står det ikke noe om det på boksene ? legg ut bilde når ferdiglakket da, polar er fine båter ☺ Sitér dette innlegget Link to post
Vanja 2 Svart 23.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.August.2015 (redigert) tja.. ikke sikkert det er nødvendig vist gelcoat er godt nedmattet..kanskje det er det di mener, står det ikke noe om det på boksene ? legg ut bilde når ferdiglakket da, polar er fine båter ☺ takk :-) Skal legge ut bilder. Blir nok ikke før I oktober. Mye grunnarbeid foran oss. Redigert 23.August.2015 av Vanja 2 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 23.August.2015 Del på Facebook Svart 23.August.2015 Sommern er jo ikke før neste år uansett ? Sitér dette innlegget Link to post
Vanja 2 Svart 23.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.August.2015 Sommern er jo ikke før neste år uansett ?helt sant :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.