Jump to content

kjøpe ungdomsbåt

Lars WG

Recommended Posts

Gh 11 med 25/30hk ca 30knop + går også kjempe bra i sjøen og tåler masse bølger eller så ville jeg kjøpt with 320 med 30hk vil gå som bare f...

Jeg har sunwin 14 med 30hk fin båt med plass til 4/5 stk og går i 27knop. Har kalesje og dekk. Legger ved ett bilde av gh 11 ls jeg hadde også sunwin båten jeg har nå :)

bilde

Ble vist lav vann når jeg sov i telt ?

bilde

Gh 11 ls 9,9hk gikk 23knop

bilde

Har en Bever/Morgan 350. Denne er ganske tørr og går godt i litt sjø grunnet bra V bunn. Kjøp for all del ikke With, de mangler alle gode egenskaper unntatt fart.

Jeg hadde with før.. Fungerte bra i fart og vist man skal ha det gøy i bølger. Men er ikke så stødig. Får værre båter with. Fks ville ikke gått for hurrycane 370 i mitt bruk så ble den u båt. Kom en bølge så var jeg vist under vann

Jeg hadde dromedille utgaven så er litt tyngre pg kraftigere. Kamerat av meg hadde enkel skråg 1970modell eller no. Den gikk vell i 30knop med sprek 18hk

Redigert av Benjamin98 (see edit history)

With er paddeflat under og spruter fælt, man kan like godt hoppe på vann før turen da man blir kliss blaut uansett. Man trenger heller ikke bølger for at de skal hoppe, Men de er på en bisarr måte gøye og kjøre selv om egenskapene er elendige.

Jaja vist du mener det så. Jeg hadde mye gøy med min with. Hoppa ikke så mye når man tilta motoren ned.. Eller legger noe vekt i front

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...