Tribbe Startet 24.August.2015 Del på Facebook Startet 24.August.2015 Er det noen som har prøvd Biltema sin Vinyllakk? Har en Skibsplast 560 med slitt skrogtrekk, er ikke hull, men klarer ikke rense de helt hvite igjen. Tenker derfor å teste ut vinyllakk, ser Gasolin har sin utgave, den har vel flere god erfaring med!? Denne koster 295,- for 400ml sprayboks http://www.gasolin.no/index.php?main_page=product_info&products_id=817 Biltema Vinyllakk koster 79,90 for 400ml sprayboks, http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Maling-og-lakk/Vinyllakk-spray-2000034846/?artId=3616 Begge "vanlig" hvit. Noen erfaringer eller tips dere kan komme med? Takker for evt hjelp.. Sitér dette innlegget Link to post
Tribbe Svart 24.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.August.2015 Ingen? Noen erfaringer med Gasolin sin utgave? Sitér dette innlegget Link to post
crazymm Svart 24.August.2015 Del på Facebook Svart 24.August.2015 Prøvde den fra Gasolin på en snøscootersal men der ble det ikke bra. Blir slitt av etter ett par turer. å da hadde jeg renset og pusset trekket før påføring. Men dette kan like godt ha med hvilken type "skinn" det er på salen for jeg har hørt mye godt om den lakken før dette. Sitér dette innlegget www.scooterforum.no Link to post
Tribbe Svart 24.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.August.2015 Takk for svar. Vurderer å bruke Gasolin sin på sidepaneler og heller trekke om puter. Blir ikke så slitt/belastning på sidepanelene som på en sal. Var det kurant å lakkere med sprayen? Sitér dette innlegget Link to post
xGoRD Svart 24.August.2015 Del på Facebook Svart 24.August.2015 Hei! Jeg har forsøkt vinyllakk på nettopp en 560VS men endte til slutt med å trekke om alt. Spesielt solsengen hos meg var blitt veldig "seig" og der satt ikke lakken. Var ikke noe suksess andre steder hvor man sitter heller. Sitér dette innlegget Link to post
crazymm Svart 24.August.2015 Del på Facebook Svart 24.August.2015 Den var helt kurant å lakke med ja. Sitér dette innlegget www.scooterforum.no Link to post
Tribbe Svart 24.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.August.2015 Jeg kommer til å trekke om alle putene, også solsengen. Men sidepanelene på babord/styrbord side samt ryggstøtten tenkte jeg å prøve med Gasolin sin. Takk så mye for svar. Har du forresten flere bilder av skibsplasten din? Moro å se hvordan andre ser ut innvendig, skal trekke om skrogsidene etc også tenkte jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.