Jump to content

Hva betyr "vann i tillåten rostar" svensk mekaniker


greiegry

Recommended Posts

Har levert båten til opplag og fikk denne mailen av svensken, kan noen forklare meg hva han mener...og blir det dyrt???

Hej!!

Vi håller på med din båt nu!!

Såg när vi höll på att tillåten inte funka som den ska,

Kolla lite på det!!

Å ser att det e vatten i oljan!!

Ska jag åtgärda det?

Om det står vatten i tillåten hela vintern!

Så kommer det att rosta upp!!

Med vänlig hälsning,

Mats maskin & marin

Link to post
Share on other sites

Haha, takk, da skjønner jeg litt mer....men syntes det var skummelt med vann i oljen??? Å reparere en tilt er vel ikke all verden...men vann i oljen? Ikke for å være forutinntatt, men når jeg kommer som dame og leverer en båt til opplag, så får jeg en snikende følelse av at mekaniker tenker: hun har ikke peiling, her er det bare å lekseopp feil, grei inntekt., og hun kan ikke kvalitetssjekke.

Det er derfor jeg skriver inn her, får å få litt peiling på om dette kan kost 1000, 3000, 5000, 10 000 kr???

Link to post
Share on other sites

men når jeg kommer som dame og leverer en båt til opplag, så får jeg en snikende følelse av at mekaniker tenker: hun har ikke peiling, her er det bare å lekseopp feil, grei inntekt., og hun kan ikke kvalitetssjekke.

 

Da burde du heller levert til et verksted i nærheten av deg og ikke i Sverige som formodentlig er langt vekk og din mulighet til å etterprøve/sjekke er lavere.

Særlig når du selv mistenker at du blir lurt.

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...