BETH Startet 26.August.2015 Del på Facebook Startet 26.August.2015 Jeg fikk havari på sirkulasjon pumpen på den ene KAD 44. 1900 timer (Samme pumpen på hele KAD serien) Så jeg lurer på om jeg bør skifte på den andre også ? Sitér dette innlegget Link to post
Gabi Svart 26.August.2015 Del på Facebook Svart 26.August.2015 Min 99-modell KAMD43P motor begynte å lekke mye fra pumpa til kjølevæsken så den ble skiftet nå i vår. Motoren hadde da gått ca 1000timer. Havarerte din pumpe uten at det begynte å lekke først? Såvidt jeg har forstått er det et sladrehull som det begynner å lekke utifra før havari skjer. Min lakk 4liter kjølevæske i løpet av vinteren.... Sitér dette innlegget Link to post
BETH Svart 27.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.August.2015 Hei. Akslingen knakk. Seren egen tråd.https://baatplassen.no/i/topic/121317-kad-44-blir-varm-på-lav-belastning/ Sitér dette innlegget Link to post
ronny75 Svart 27.August.2015 Del på Facebook Svart 27.August.2015 Hei.Har sendt deg en IM Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 27.August.2015 Del på Facebook Svart 27.August.2015 MIn ene røk etter 1500 på den båten jeg har nå. Den røk på KAD32 som jeg hadde før etter 750 timer mest sannsynlig pga en eller anne idiot (meg selv) hadde strammet reimene feil og for hardt. Grei jobb å bytte Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.