ronny75 Startet 26.August.2015 Del på Facebook Startet 26.August.2015 Hei. Har 2 stk Kad 300 i kjelleren som jeg er meget fornøyd med. Men her om dagen sluttet den ene å geare når den ble varm..Feil kode 3.4 kommer opp. Sletter koden å alt virker fint i flere minutter før det kommer igjen. Har nye blå waiere som løper lett å fint. Har kryssbyttet akutatorene. hovedjerne å Gearspak uten å flytte med meg problemet. Mistanken min heller mere å mere til selve ledningsnette på motoren siden koden kommer med varm motor. Har noen opplevd det samme?Motorerne er fra 2003 å kjørt nå 850 timer Sitér dette innlegget Link to post
jossjur Svart 27.August.2015 Del på Facebook Svart 27.August.2015 Hei Har du ikke manualene til motorene. Har selv 2 kamd44, her står alle feilkodene bakerst i manualene som følger med motorene? Finner sikkert manualene i dokumentarkivet Mvh Jostein Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 27.August.2015 Del på Facebook Svart 27.August.2015 Det er en serviceadvisory mhp kablene, men jeg trodde det gjaldt opp til spakene? det er at noen kabler skal taes ut av pluggen og skjøtes permanent. Skal se om jeg finner det et sted i dokumentene mine Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.