Fjorddykkeren Startet 30.August.2015 Del på Facebook Startet 30.August.2015 Hei, Er det noen grunn til at man ikke skal kjøre med havnekalesjen på, bortsett fra liten høyde? Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 30.August.2015 Del på Facebook Svart 30.August.2015 Hmm, på min båt må jeg isåfall ligge og kjøre, uten å se ut? Sitér dette innlegget Link to post
imens Svart 30.August.2015 Del på Facebook Svart 30.August.2015 (redigert) Så lenge du kan komme deg inn og ut av båten, samt sjå ut er det vel ingen videre problem å kjøre med den på. For meg ville det by på problemer ved at eg vil måtte krype fra førerposisjon og ut på badeplattformen. Ser for meg det kan bli veldig krøkkete når eg skal legge til. Vil klare å sjå ut så lenge eg sitter på gulvet men ville hatt null utsyn bakover, som igjen kan skape farlige situasjoner. Redigert 30.August.2015 av Platypus (see edit history) Sitér dette innlegget 2014-2016: Nor-Dan 780 (2008 mod.) Link to post
andersb Svart 30.August.2015 Del på Facebook Svart 30.August.2015 Ikke alle som tåler det, jeg hadde lånt bort min båt, og fikk den tilbake med kalesje/stativ som trengte maaaange timer med retting før det var ca bra igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.