Jump to content

Tresjark 28 fot med stålnagler, pris på å nagle om til kobber?


kim.kjeøy

Recommended Posts

Hoi!

Tænkt å kjøp ny båt da æ synes plastbåtn æ har på 23 fot har for litn plass til teiner og utstyr.

 

Har vært å sett på en Tresjark på 28 fot.

Han skulle ha 60,000kr for denne, har vært neddi båten å sett etter lekkasjer og jeg fant ingen.. Det er en perkins 35 hk motor i denne å den ver jeg er bra.

Men eneste ulempen er at den er klinket med jern. Også lurer jeg på hva det koster å klinke opp båten med kobber istede?

 

 

bilde

bilde

bilde

Link to post
Share on other sites

Mer vedlikehold enn plast, men på den annen side må du vel betale tre ganger så mye for en tilsvarende sjark I plast og med det utstyret du nevner. Hvis treverket ser ut til å være sånn noenlunde råtefritt høres det ut som et greit kjøp.

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Ja, det er akkurat det da:)

Men liker litt "pjusk" arbeid???

 

Han har nættopp vært å satt opp båten og bunnsmørt, fant ikke noe råte. Men kan jo være noe, så jeg skal se ordentlig idag. Inni vær krik og krok som jeg får til før jeg bestemmer meg :-)

 

Blir å poste bilder slik at dere kan se det også , så jeg får litt " hjelp" til å bestemme meg .

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...