Jump to content

Scand/Ancas 24 fot med VP 431 og DP-drev, erfaringer?


giraja

Recommended Posts

Er litt blank på dette.
Har fått muligheten til å bytte til meg en scand/Ancas 24fot mot min Hanto 22.

Det sitter en Volvo penta 431 I den med 290 drev.
Er det neon som kan si meg om dette er en
fornuftig motor I en sånn båt?

Moderator har endret emnetittelen. Var opprinnelig scand hvilket ikke er iht reglene for "Båtforumet".
Alle må vennligst lese disse før man poster.Kommentar fra moderator: Innlegg og tittel må redigeres innen 30 min.
Link to post
Share on other sites

Det var vel et tips som skulle hjelpe deg til at spørsmålet ditt ikke ble fjernet. Ingen grunn til å bli snurt av den grunn.

 

Hvis du ser på emnetitlene på denne siden så er de beskrivende, noe som gjør dette forumet til et særdeles behagelig og godt forum.

 

Hvis du leser reglene og etterlever dem så hjelper du deg selv og alle oss andre :-)

 

Kk

Redigert av KongKing (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Nei, men det jeg kan si er at dersom du ikke endrer emnetittelen vil tråden din bli fjernet! Se reglene.

 

Er det bare meg, eller er avataren din en smule skremmende...  :saint:

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
Share on other sites

Velkommen hit!

 

VP431 har jeg aldri hørt om. Kan det være 4,3 liter? Bensinmotor? Høres I så fall ut som en grei motorisering I en daycruiser som dette. "Litt" dyrere I drift enn Hantoen, men det er du vel klar over...

 

Er VP'en ferskvannskjølt?

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...