Bjørkski Startet 5.September.2015 Del på Facebook Startet 5.September.2015 hei Vannpumpen drypper, og jeg forstår at det er simringene som må skiftes. Må jeg ha av pumpehuset for å skifte simringene eller ? (Selve pumpehuset er montert med 4stk bolte. 2 er lett tilgjengelig, med 2 er "umulige" å få tilgang til. ) Er der noen som har en grei fremgangsmåte. Jeg finner ikke noe i Workshop manualen, bare utskifting av impeller.. På forhånd tak. Bjorkski Sitér dette innlegget Link to post
Magne_F Svart 5.September.2015 Del på Facebook Svart 5.September.2015 Tror nok du må ha ut hele pumpa for å bytte disse. Kanskje du finner tips her? http://www.seilbaaten.com/2015/04/bytte-av-simmeringer-SeaWaterPump.html Sitér dette innlegget Link to post
Bjørkski Svart 5.September.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.September.2015 Takker. Fin beskivelse. Da må jeg bare få løsnet de to "umulige" bolte først.. Bjorkski Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.