Jump to content

Kobberskive / -pakning til dysen, i Fredrikstad?

Walter_S

Recommended Posts

Må handle noen kobberringer / -skiver / -pakning til dysen på Sabben (kjekt å ha i reserve...). Vår stedlige Sabb- / Yanmar- / Perkins-pusher, Marin-Elektro på Gressvik Bruk, har desverre ikke "originale" skiver, kun noe "standard-skiver" som ikke har akkurat samme dimensjon. Da må jeg ut på by'n og handle andre steder. Som innflytter i Fredrikstad er jeg ikke så godt kjent i distriktet.

Noen forslag om hvor jeg skal kunne finne et godt utvalg? Fredrikstad- ell. Sarpsborg-distriktet er greit i så måte.

Lokalkjente baatplassen-medlemmer - hvor er det best å prøve?

:o)

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Husker sist gang jeg skulle ha tak i en mutter med imperial gjenger. Prøvde alle jernvarene i Fredrikstad, men det var bare "Fossum og Ingerø" på Østsiden som hadde dette. De har mye så prøv der først. Ellers hadde Jernia ved bussholdeplassen mange gamle esker med diverse bolter etc.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...