Walter_S Startet 20.Mai.2005 Del på Facebook Startet 20.Mai.2005 Må handle noen kobberringer / -skiver / -pakning til dysen på Sabben (kjekt å ha i reserve...). Vår stedlige Sabb- / Yanmar- / Perkins-pusher, Marin-Elektro på Gressvik Bruk, har desverre ikke "originale" skiver, kun noe "standard-skiver" som ikke har akkurat samme dimensjon. Da må jeg ut på by'n og handle andre steder. Som innflytter i Fredrikstad er jeg ikke så godt kjent i distriktet. Noen forslag om hvor jeg skal kunne finne et godt utvalg? Fredrikstad- ell. Sarpsborg-distriktet er greit i så måte. Lokalkjente baatplassen-medlemmer - hvor er det best å prøve? :o) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
GeirFrode Svart 20.Mai.2005 Del på Facebook Svart 20.Mai.2005 Er ikke lokalkjent jeg heller, men finnes det ikke en butikk a la Tess eller noe sånt da? En som driver med hydraulikk osv. De pleier å ha bra utvalg av kobberpakninger. Evt en rørleggersjappe med brukbart utvalg. Bare noen tanker...... Sitér dette innlegget Link to post
Kent Svart 20.Mai.2005 Del på Facebook Svart 20.Mai.2005 Tror jeg hadde forsøkt: Industri-Hydraulikk A/S 69 36 34 40 Kent Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 20.Mai.2005 Del på Facebook Svart 20.Mai.2005 Sabb Bergen evt. ta en telefon og få nærmeste forhandler Sitér dette innlegget Link to post
SeaMaster175 Svart 20.Mai.2005 Del på Facebook Svart 20.Mai.2005 Støtter forslaget om Industri hydraulikk. Har vært der før og kan si med 90% sikkerhet at de har det du skal ha. Ta en telefon og hær! mvh M/B Gamla Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 20.Mai.2005 Del på Facebook Svart 20.Mai.2005 Et dieselpumpeverksted har nok slike pakninger. Eller du lar din lokale pusher skaffe deg noen slike ved neste ordre til Sabb. Behovet er vel ikke umiddelbart. Av andre råd du har fått så ville jeg satset på Bastard's. Sitér dette innlegget Link to post
atletico1 Svart 21.Mai.2005 Del på Facebook Svart 21.Mai.2005 Husker sist gang jeg skulle ha tak i en mutter med imperial gjenger. Prøvde alle jernvarene i Fredrikstad, men det var bare "Fossum og Ingerø" på Østsiden som hadde dette. De har mye så prøv der først. Ellers hadde Jernia ved bussholdeplassen mange gamle esker med diverse bolter etc. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.