Mr Old Cod Startet 7.September.2015 Del på Facebook Startet 7.September.2015 Hei! Var i helgen på vei mot Kristiansand fra Fredrikstad med ny båt. Pga tidsmangel står denne nå i gjestehavnen i Kragerø. På turen nedover la jeg merke til at det samlet seg litt vann i kjølen. Jeg har ikke tid før førstkommende helg til å fortsette turen mot Kristiansand. Er det noen som har mulighet til å sjekke at den ikke tar inn for mye vann? Sitér dette innlegget ______________________________ Seil som om det er det siste du gjør! Link to post
Una Svart 8.September.2015 Del på Facebook Svart 8.September.2015 Kan ta en tur innom og sjekke Sitér dette innlegget "Der forsvant den oppblåsbare, ....helium var en dårlig ide." Link to post
Mr Old Cod Svart 8.September.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.September.2015 Det letter 100 kg fra mine skuldre. Den liggert i gjestehavnen Bildet er fra Larvik:) Sitér dette innlegget ______________________________ Seil som om det er det siste du gjør! Link to post
Una Svart 8.September.2015 Del på Facebook Svart 8.September.2015 Båten flyter . Sendt deg bilde på sms. Vannet stod ca 2 cm under dørkplate. Lenset ut noe. Kan holde ett øye med den utover i uke. Sitér dette innlegget "Der forsvant den oppblåsbare, ....helium var en dårlig ide." Link to post
Mr Old Cod Svart 8.September.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.September.2015 Takker så mye for at du tok deg tid til dette! Da får jeg sove i natt:) Sitér dette innlegget ______________________________ Seil som om det er det siste du gjør! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.