MR Swe Startet 11.September.2015 Del på Facebook Startet 11.September.2015 Har en engbo midi vinsj som ikke drar ut dreggen.skulle legge til nå og trøkker ned på panelet.hører motor på vinsjen jobber men ankaret og tauet skjer det ikke noe med Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 13.September.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.September.2015 Ingen som har noen ide? Sitér dette innlegget Link to post
hegra Svart 13.September.2015 Del på Facebook Svart 13.September.2015 Er ikke det en fritt fall vinsj ? Har du prøvd å hjelpe ankeret ut for hånd. Er det av den typen hvor ankeret nesten ligger vannrett i braketten må det ofte ha hjelp for å løsne. Motor duren du hører er bare mekanismen som frir hjulet. Det ruller ikke tauet ut. Sitér dette innlegget Link to post
Haba Svart 13.September.2015 Del på Facebook Svart 13.September.2015 Stemmer det Hegra sier. Jeg har samme vinsj og må som regel gi ankeret en liten dytt før det faller. Når det skal opp må du kanskje også trykke på ut /fritt fall før du vinsjer inn. Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 14.September.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.September.2015 ahh.. kansje bare tauet som har fastnat litt.. har ikke vasket det tauet på 4 år sa kansje er så stivt så det fastner Sitér dette innlegget Link to post
bergie Svart 14.September.2015 Del på Facebook Svart 14.September.2015 Har opplevd det samme med min Engbo vinsj i sommer. Alt så ut til å fungere som tidligere i det jeg trykket på knappen, men ankeret gikk ikke ut. Har vasket tauet hver høst. Jeg mistenker at kabularet "hang", eller hadde satt seg. Hadde ikke brukt vinsjen på en stund. Slapp ankeret og dro det opp igjen en del ganger, over flere dager. Har fungert etter det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.