Jump to content

Navionics Gold XL9 funker bare halvegs.


Medås`n

Recommended Posts

Har en Raymarine C80 som vi har kjøpt en CF brikke som dekker Skagen og Kattegatt. Den heter forøvrigt Gold XL9 45XG. Den dekker Kattegatt, Skagen og helt opp til Trondheimsfjorden.   Problemet mitt er at jeg ikke får ut kart eller kart data på Vest Norge, bare sør og nedover Svenske kysten og Danmark... 

Noen som har peiling på hva som kan forrutsake det ?  

Korrupt data?  Detter er forøvrigt en orginal Navionics brikke. 

C80 MFD har oppdatering 4.26 på software. Jeg ser det ikke har skjedd så mye med kart i oppdateringene fra 4.26 til 5.16.

Men skal oppdatere når jeg får tak i en CF leser.

Link to post
Share on other sites

når jeg kjøpte 45xg tidlig 2013 stoppet det ca ved Lista. Hadde 1 års gratis oppdatering, så site gangen jeg oppdaterte var dekningen utvidet til ca Trondheim.

Det var noen endringer i grensen mot sydvest også (og sikker andre steder). før gikk den litt inn i Nederland, men senere stopped den på DE/NL grensen i Eemsfjorden.

 

Har du bruk for mer dekning enn det som er der i dag, hadde jeg kjøpt 1 års abo på Navionics+ om ønsket dekningsområde er innenfor dagens 45xg

Mvh. SAP

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...