Vetle Eriksen Startet 12.September.2015 Del på Facebook Startet 12.September.2015 Har hatt min atlantic på paller under tidligere lagring og vill gjerne lage ordentlig krybbe noen som har noen mål eller tegninger av sin krybbe til scand atlantic?:) på forhånd takk! Sitér dette innlegget Link to post
Scand Baltic Svart 13.September.2015 Del på Facebook Svart 13.September.2015 Ville heller gått for to kraftige kjølstøtter og skrustøtter på siden akter. Mye raskere og enklere når båten skal settes opp. Ofte mer plundrete å treffe riktig i en krybbe. Men, er jo rimeligere å snekkre krybbe da. Sitér dette innlegget Link to post
Vetle Eriksen Svart 13.September.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.September.2015 Ja og krybba blir stående på samme plass hele tiden skal ikke demonteres og flyttes :) men bilde av hvordan støtter du mener jeg burde ha?:) Sitér dette innlegget Link to post
Scand Baltic Svart 13.September.2015 Del på Facebook Svart 13.September.2015 Skal se om jeg finner bilde når jeg kommer hjem. Men det finnes jo flere løsninger, men har god erfaring med skrustøtter Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.