Jump to content

Erfaringer/kjennskaper til Silver aluminiumsbåter.


LM 605

Recommended Posts

Som tittelen sier er jeg interessert i bruk/erfaringer, etc., av Silver aluminiumsbåter. Er jo kommet mange nye aluminiumsbåter i fra kjente leverandører i dag, så det ser ut som markedet for slike båter er økende. Hører gjerne synspunkter etc. også i fra andre eiere/brukere av aluminiumsbåter generelt, ang. bruk, vedlikehold, motorvalg. o.l.

Link to post
Share on other sites

Det er noen modeller å velge i mellom, særlig hvis du også tar med bruktmarkedet. Noen spesiell modell du tenker på? Jeg solgte min Silver i fjor, men har 10 års erfaring med båtmerket. Hadde de hatt en (for meg) ok kabinbåt til ok pris hadde jeg fortsatt hatt Silver, og det sier forsåvidt det meste. :) Jeg er ikke fan av de nye abnorme styrekonsollene de har begynt med, men tidligere modeller hvor ikke "hele" dørken i båten er brukt på konsoll, er bra båter.

Redigert av Team Colibri (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...