Bisse Startet 13.September.2015 Del på Facebook Startet 13.September.2015 Har loddet på bilde, når jeg slår det på viser det riktig i ca 1 minutt, deretter 0,8 meter. Slår det av og setter det på, så virker det i ca 1 min og så tilbake til. 0,8 meter. Noen som har noen forslag? Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
Eddiken Svart 14.September.2015 Del på Facebook Svart 14.September.2015 Hvordan svinger har du? Hvor er den montert? Hadde samme problemet med mitt ekkolodd. Svingeren var plassert nedi kjølen, men jeg flyttet den ut og da ble alt ok. Sitér dette innlegget Link to post
boniteph Svart 14.September.2015 Del på Facebook Svart 14.September.2015 Hei,tviler på at det er noe feil med giveren så lenge du får signal fra den,Jeg har Humminbird 525,dette viste også feil,etter en stund viste det 0,3meter,prøvde med nye instillinger minimum og Max dybde,nå virker det som det skal,skal bare finjustere følsomheten nå. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.