Jump to content

Elektrisk opplegg volvo penta md17


Pjack

Recommended Posts

bilde

Her er bildet ditt synlig. Men eg vil seia at dette bildet er - for å seia det fint - vanskelig, og det på grunn av at bakgrunnen er so mørk i fargen.

Men her er Volvo si verkstedshandbok: http://www.82ms.se/workshop_manual_MD11_MD17.pdf

Der er eit elskjema på side 35. Det er delt i to, med instrumentpanel øverst, rekkeklemmer med nummer frå A til H, korresponderer med tilsvarende rekkeklemmer med motoren sitt skjema nederst. Det er då meininga at ein kabelstokk kjem mellom desse to stripene med rekkeklemmer.

No er eg enig i nokom forandringer i din tegning: å bruka W på dynamoen til turteller framfor den sensoren som Volvo har tegna. Den sensoren var vel plassert slik at den var veldig nær startekransen, om eg husker rett, og at startekransen hadde ei tann som var magnetisk, og som dermed blei avlest av sensoren. Ogso enig i dette skillereleet mellom startbatteri og forbruksbatteri.

Legg ogso merke til at plussledningen frå motor til instrumentpanel er sopass stor som 6 kvadrat, og ledning frå tenningslås til startinnslag det samme. Eg meiner ogso at den 4 kvadrat minus-ledningen som ligg frå motor til instrumentpanel skal vera KUN for desse instrumenta. Ein minusledning til forbruk kjem i tillegg.

 

Magne

Link to post
Share on other sites

Dette er ikkje greit, syns eg. Enten skillerele eller denne batterivenderen med 0 / 1 / 1-2 / 2

Desse to kan gjera samme jobben, men dei vil ikkje samarbeida. Hvis du so skal bruka skillereleet, kan du setja ein batteribryter mellom startbatteri + og forbruk + som då gir "nødstart frå forbruksbatteriet.

 

Edit -

Eg skal sjå om eg kan gjera noko med den tegningen, so den blir bedre.

Redigert av Dinamo (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hei.

eg har tatt desse tegningane dine, og tegningen i volvoboka, og kokte dei godt i hop. Tilsatte so ei klype VDO turteller, av dei som er driven av W-uttak på dynamo, og silte det heile gjennom Bosch standard terminalnummer. Eg har ogso tilsatt ein sikring ved dynamoen i W-uttaket, for der er det store krefter om noko skulle gå galt.Resultatet ser slik ut:

bilde

bilde

 

Magne

Link to post
Share on other sites

  • 4 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...